Welcome to the 2010! / Witajcie w 2010!


The idea for starting this blog was to keep track of all my "culinary" projects. You can still see my other works at www.picturetrail.com/bozenawojtaszek but here I want to share the process of creation. And the keyword for this year is "kitchen". There's a lot of aspects of it and I hope to capture some of them in my art.

Główną ideą powstania tego blogu była chęć zebrania w jednym miejscu wszystkich moich "kulinarnych" projektów. Inne moje prace możecie zawsze obejrzeć w www.picturetrail.com/bozenawojtaszek, a tutaj chciałabym pokazać proces tworzenia. Hasłem tego roku jest "kuchnia". Można ją widzieć w różnych aspektach, a ja mam nadzieję, że uda mi się niektóre z nich uchwycić artystycznie.



Botanical drawings are my constant inspiration from years. And last year I was lucky to find a perfect calendar for my kitchen - botanical drawings of vegetables by Ernst Benary. Now it is a good starting point for a new project. I think I will start from beetroots... Stay tuned!

Od lat jednym ze źródeł inspiracji są dla mnie rysunki botaniczne. A w ubiegłym roku udało mi się znależć idealny kalendarz do kuchni - rysunki botaniczne warzyw Ernsta Benary. Teraz myślę, że to dobry punkt wyjścia dla nowego projektu. Chyba zacznę od buraczków... Trzymajcie rękę na pulsie!

Comments

Beata said…
Piękne prace!Na pewno będę tu często zaglądać :)Pozdrawiam,Beata.
Anonymous said…
Jestem zachwycona!!!! Nie miałam pojęcia, że tak piękne prace można wykonać tą metodą. Podziwiam Cię. Masz ogromne wyczucie. Prace nie są tandetne(co muszę przyznać często się zdarza). Trzymam kciuki za kolejne przce :)
HaArt
haart.blox.pl
Betsypetsy said…
Przepiękne rzeczy tworzysz, jestem pod ogromnym wrażeniem. Prawdziwy artyzm !

Zapisuję w ulubione by móc tutaj goscić :)

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Old Garden collection / Ogrodowa kolekcja